Igår onsdag??

Jag känner mig lite dagvill denna veckan. Jag vet faktiskt inte riktigt varför men i går var jag övertygad om att det var onsdag. Ända till lunch vagnen kom och jag fann potatis i den. Men var är spagettin??

Samtidigt frågade chauffören vad det var för mat och läste sen själv på matsedeln: Fiskgratäng. Eh, Jaa, sa jag log och nickade och var väldigt glad att han inte såg min säkert något dumma min över potatisen. Hahaha!!

Idag var jag inte överrens med någon om vad det var för dag förutom att jag visste att det var föräldramöte.

Skapa hobby har ju haft nyinvigning i dag och just den dagen vet jag att det var föräldramöte. Det är himla bra att kunna förlita sig på Skapa Hobby när det gäller ens privata almanacka. Även om jag var lite små sur över att dessa två var tvugna att krocka med varann. När jag ringde Tommy och sa att det nog inte var nån idé att jag åkte hem utan han kunde ju plocka upp mig på vägen till Antons skola, som ju ligger i Bagarmossen så fick jag ett ? till svar.

Jamen jag hinner ju inte mer än hem och sen iväg igen förklarade jag. (Korkat att inte fatta det??)

Mm, men det är ju Simons skola vi ska till och den ligger på Värmdö.

Nånstans kände jag mig lite som med potatisen igår….

Fortsätt att kommentera, ännu har ingen bebis kommit.

Posted in Okategoriserade

Kommentera

