Kanske inatt??

Fortfarande inget nytt på bebisfronten, så fortsätt att lämna kommentarer i min utlottning här.
Vinsten blir något scrapgodis. =D

Jag är liite mer nervös nu. Svägerska har förberett för att eventuellt åka redan i natt så man vet ju aldrig…

Jag har fortfarande svårt att få ihop dagarna denna veckan och jag fattar verkligen inte att det är fredag i morgon?? Jaja, kanske lika bra så jag kan fortsätta med min Lo som jag började på i eeeh, AHA! Tisdags!!
(Jag orkar inte heller…suck!!)

Nu ska jag sova, kramen

Posted in Okategoriserade

Kommentera

