Idag har

  • det inte synts skymten av någon ny liten familjemedlem, så fortsätt att lämna in kommentarer. Klicka på ”Utlottning” pekar till höger om du vill vara med på lite blogg godis. (Vi tycker alla att denna lilla nya borde i rimlighetens namn komma under nästa vecka!)
  • jag vimsat omkring
  • jag varit oerhört trött för att jag tittade på film till klockan halv tre. (I natt) Sen gick jag upp igen vid åtta!! (Jag vet, jag är inte klok!!) Kanske därför som jag har vimsat??
  • jag skapat en Lo
  • jag gjort ett kort som FAKTISKT ska vara klart först NÄSTA måndag! Ja, jag är imponerad i allafall. Dock hann jag inte med det kortet som jag skulle ha gjort tills i förr förra torsdagen, men det var ju redan så försenat ändå, så jag gör det i morrn??
  • vår scanner strejkat. Den fick för sig att kortet jag gjorde skulle visas upp i regnbågens alla färger. Nån som vet varför den gör så?? Tommy ska operera i morgon på den bara han hittar manualen…mycket skumt. Dessutom tyckte vi båda att mitt kort var alldeles lagom färglatt som det var, hmm. Lite fräckt eller hur??

TACK för snälla kommentarer om min nya frisyr. Stormtrivs!! Jag blir så glad att det är så många som vill vara med på min utlottning. Håller på och plockar ihop lite till den. Jag ska också försöka få tid att hälsa på hos er också. *Ler*

Nedan en ny Lo: Här har jag använt QK ganska mycket och stansat ut både jordgubbar, prästkragar (som är väldigt mycket sommar för mig) swirlar från Sophisticated och löv och eklöv, eh, ja. Tyckte att de kunde passa in där liksom, livade upp lite… Scalloped hjärtan har jag fått i en swapp nångång och de skrev jag min journaling på. Ett lite fiffigt sätt att använda dom på. Tyvärr är jag urusel på att veta vad papper heter om jag inte köpte dem alldeles nyss. (Varför kan de inte skriva det på baksidan??) Dessa får jag allt hänvisa till Laila om, för jag har inte en aaaaning!

Nu ska jag nanna kudden. Sov gott dröm sött!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

