Tisdag

Trött som bara den. Det har varit en lång dag i dag men givande.
Efter jobbet åkte jag till Sickla och kikade som hastigast in på Sko Punkten. Äntligen hade de fått in lite nya gummistövlar så det fick bli ett par var till barnen och ett par till mig. Skutt in i bilen och sen till föräldramötet på Antons skola. Som alltid är det mycket trevligt och mycket att prata om så tiden flyger i väg och man skulle vilja prata länge, länge. Vi var väll hemma igen vid strax efter åtta och då hade killarna klarat att vara hemma själva. Såå duktiga!!
Nu har jag kollat på Rean på Panduro och visst klickade jag på köp knapparna men sen ångrade jag mig. Jag har handlat så mycket annat denna månad redan att det får vara bra nu. (Var det jag som sa det där??)
Bebis verkar trivas där h*n är så än hinner du lägga en kommentar i ”Utlottningen”. Verkar nästan som den ångrade sig och tyckte att den inte alls ville ut??
Ses i morgon!!

Posted in Okategoriserade

One thought on “Tisdag

Kommentera

