Gått i strejk…

har min rygg gjort. Den krävde plötsligt löneförhöjning och det kunde jag inte gå med på, så då har den gått i strejk. Just nu ligger vi i hårda förhandlingar med betoning på ligger. Suck!
Men jag är inte en person som bara kan ligga still, så lite har jag pysslat också. Visar upp det lite senare.
I går fick jag min beställning på stycke stämplar från hÄnglar.
Det var Halloween stämplarna, Sommar stämplarna och Brudpar 1 och Brudpar 2.
Gissa vad jag gjorde hela kvällen i går??
Nu ska jag vila lite…

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Gått i strejk…

  1. i dag ser vi vel nya halloween kort? 😉
    jag ventar minna halloween stämplar! frän hänglar! ha bra helg!

    Gilla

Kommentera

