Skapar o skapar o skapar…

Ja, nu känns det som om min skaparblock är borta. =D
Här är ännu ett beställningskort:

Idag hade vi planerat att åka till Skansens höstmarknad. Det visade sig bli en just så underbar dag som man bara kan önska för just det. Men vi ändrade oss och var lite kloka idag i stället och stannade hemma. Vi behövde allihop ladda om våra batterier.
Dagen i dag har jag ägnat åt att ta hand om lavinfaran i tvättrummet, nu är det inte ett enda plagg som är smutsigt. Däremot trängs all våt tvätt där det möjligen bara går att hänga något. Ler.
Att hänga tvätt är faktiskt avstressande tycker jag.
Även att göra kort och lyssna på bok.
Jag har gjort alla tre.
På eftermiddagen tog vi en härlig fika i solen och mös. Sen tog vi och plockade in alla ute möbler, parasoll, städade ur växthuset och tömde ur alla krukor mm. Nej, Laila, hammocken fick stå kvar ett tag till, så ta det lugnt. =D
Nu ska jag fortsätta pyssla lite till.
Kramen

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Skapar o skapar o skapar…

Kommentera

