Arla morgonstund

Ja, fy! I dag fick jag gå upp vid fem för att Simon skulle iväg tidigare. Det hade inte varit så farligt om jag inte vaknat redan klockan 4 pga av den där eländiga ryggen, som förövrigt är på rea just idag. Någon som är intresserad?? Hmm?

Jamen upp kom vi och vi tände lite ljus då det vid den här tiden är precis kolmörkt.

När det sen började ljusna såg vi hur dimmigt det var. Jaha, mamman nappar ju såklart åt sig kameran och vid kvart i sju står jag och fotar. Visserligen genom fönstret men de förbipasserande morgontrötta stackarna såg väldigt undrande ut.

Jag scrappar, hade jag lust att ropa, men jag avstod, jag ville ju inte verka ännu mer knäpp, haha.

Här är en av bilderna som jag tycker blev sådär härligt romantisk,hihi.

Nu verkar det som om det ska bli en helt underbart vacker dag, solen lyser igenom dimman så där soft, så egntligen skulle jag gå ut och fota lite mer. Meen samtidigt har jag ju världens scrapp sug, så det blir nog lite kaffe och sen sätta igång. (Undrar om jag tog rätt värktablett i morse??)
Kramar
Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Arla morgonstund

  1. Vilket underbart fotografi! Man kan rikigt känna morgondimman i kinderna.
    Ryggar som krånglar är ett gissel, vetekuddar och massage brukar kännas gott…(säger hon som knådar på andra och syr kuddar hejvilt men själv sällan ligger på bänken *bagarns barn..* ;o)
    Nu ska jag fortsätta att kika runt i ditt trevliga krypin.
    Må så gott!

    Gilla

Kommentera

