Tillbaka på jobbet

och det har nog en del redan förstått eftersom de inte blivit mailbombade av mig.
Dagen började lite segt och för att vara lite lat och lite bekväm, så har jag inte promenerat massor idag. Däremot åkte kameran med, så jag fick några fina fotom, men de får komma upp en annan dag.
Nedan ett kort med stämplar från Penny Black. Jag bara älskar den där söta igelkotten som jag fick uppstämplad av Laila.

Nu ska jag nog knyta mig, för jag klarar knappt av att hålla ögonen öppna.

Kramar

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Tillbaka på jobbet

  1. Underbar kort!!! Gillar den massor!! Hur är det med ryggen? Näe…mina knän vill inte att jag sitter alls… Å då tar ryggen stryk för den vill vila…*S* Alltid nåt!! Men man kan ju alltid ligga! Fast sååå tråkigt!!!!
    Kram

    Gilla

Kommentera

