Höst

Det är verkligen höst ute nu. Jag tycker att det har gått så fort bara.
Just nu har jag smitit ifrån att städa i vårat förråd.
Plötsligt efter ett samtal med lilla syster kom vi på att vi behövde ge bort en dator. Deras var lite gammal och seg.
Det är inte vår ”gamla”. I alla fall så upptäckte vi att vi hade alldeles för rörigt när vi inte ens kom in i förrådet för att ta fram sagda dator.
Som sen visade sig stå på vinden.
Suck!
Nu står den på köksbordet och blir rensad på allt som går medans jag tog tag i förrådet.
Fördelen med att ha ett rörigt förråd är dock att det är lättare att stuva undan julklapparna. Japp, såna har jag redan köpt några stycken. Så nu ska jag försöka gömma dem på något sätt därinne i alla fall. Himmel vilka problem ett städat förråd kan föra med sig?!

Sen måste jag nog prova mina nya stämplar under dagen.
Vi får väll se vad som dyker upp här, för jag har lite ideer.
Ha det gott!
Kramar

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “Höst

  1. Nä men usch! Jag vill inte höra om stökiga förråd… du skulle se våran klädkammare!!Hua! Om man lyckas ta sig in i den kommer man kanske aldrig ut igen.

    Gilla

  2. Hej!
    Vad kul att du hittat till min blogg och att du lämnat ett avtryck!
    Kortet du såg var ett snabbt och enkelt kort, som så ofta mina är. Och det är ingen stämpel utan ett papper från Grapic45. Det är från serien "Times Nouveau Collection" och heter "Hip to the Jive" och är nummer 450007. Detta och många andra i den serien har jag köpt hos Brunkullan Scrap & Card. Och ett tips är att om du ska handla av dem gör det senast imorgon. De har 20% på nästa allt tom 081012.
    Jag ska surfa runt på din blogg sen. Det finns mycket fint att titta på vad jag redan sett. Du är verkligen duktig!
    God natt,
    Katarina "amospersson"

    Gilla

Kommentera

