Äntligen

är denna dag till ända. Nåja, inte helt slut, men tillräckligt att jag är tillbaka hemma igen. Vilken dag!! Utan att gå in på detaljer så kvalificerade denna dagen in sig som en av de sämre. Sammanfattning: Tröttsam, strulig och rörig och toppa det hela sen med en rejäl matsked värk. Suck!
Meen eftersom jag har en lillasyster som jobbar sitt bästa på att försöka komma ikapp mig i ålder, dvs fyller år idag, så ska jag lotta ut en RAK.
Skriv en kommentar i detta inlägget så drar jag en vinnare i morgon kväll.
Sådärja, nu kändes det mycket bättre igen. =D

Kramar

Posted in Okategoriserade

6 thoughts on “Äntligen

  1. Usch, det lät inte bra! 😦 Hoppas att den bättre känslan håller i sig och att dagen idag blir trevligare!
    Själv är jag uppe alldeles för tidigt och försöker fördriva tiden tillsammans med morgonpigga sonen! 😀

    Gilla

  2. Låter som en jobbig dag för dig ,
    men får hoppas att du får en skön
    helg och att bara vara + att solen ska titta fram.Ha det så gott.

    Gilla

  3. Det låter som om du har haft en av de där dagarna som om inte annat åtminstånde gör klart för dig att du lever.. Men måste väl ha sådana med, för att verkligen uppskatta de bra dagarna..
    Hoppas du får en sådan i morgon..
    Mvh Anna

    Gilla

  4. Låter tufft men sådana dagar har också en mening… då uppskattar vi de ”braiga” dagarna dessto mer 🙂 Vad snäll du är som lottar ut en RAK… tar gärna en lott 🙂 HA en skööön kväll

    Gilla

Kommentera

