Kurs dagen

Oj,oj,oj, sååå mycket som snurrade i mitt huvud när jag kom hem.
Inte nog med att det är en ganska mastig inre resavi gör med Human Dynamics och som tar på alla mina krafter så fick jag veta lite jobbiga saker om en kompis också. Att sen var super social och inte kunna vara själv och låta tankarna flöda fritt mer än modiga femton minuter på hela dagen gör att det kändes som om min skalle var på väg att explodera när jag väl kom hem igen.
Jag är såå glad att jag faktiskt valde att åka hem och inte sova kvar denna gången.
Jag hann inte mer än landa hemma i hallen så var det dags att hjälpa Anton att packa det sista och sen åkte vi upp med honom till farmor. Där väntade redan Simon. De ska vara hos farmor denna helgen. KUL!!
Tommy och jag åkte sen till Coop för att handla lite och eftersom ingen av oss var sugna på middag blev det bara lite plockmat.
Mitt huvud behövde tydligen det, för efter det kändes tillvaron mycket bättre igen.
Nu ligger jag på sängen och ”datanördar” och vilar ryggen lite efter allt sittande under dagen.

Jahaaa, just ja, hmm, hade ju nästan glömt, fniss. ;P
Vill du veta vem som vann en RAK?
Jamen då så…
..
..
..
..
..
..
..
..
Jag tog lite hjälp
..
..
..
..
..
..
..
..
av Random.org
..
..
..
..
..
..
..
..
så fick jag fram
..
..
..
..
..
..
..
..
..
en vinnare:
..
..
..
..
..
..
..
Grattis till

Aviga Ellen!!

Om du mailar mig din adress på solveigvinghed@gmail.com så ska jag skicka din RAK så fort jag bara kan.
Tack för att du ville vara med!!
Kramen

2 reaktioner på ”Kurs dagen

Kommentera

