Ny dag, nya tag

Idag ska jag på kurs hela dagen. Jag är väldigt förväntansfull och det ska bli så kul. =D
Gårdagen har jag lagt till handlingarna och idag känns redan mycket bättre. Tack för alla uppmuntrande kommentarer.
Påminner om att det fortfarande finns gott om tid att vara med på min skissutmaning, som ju inte slutar förrän på lördag vid midnatt. Se mer om detta i Sissutmaning inlägget.
Dessutom finns det tid att kommentera till RAK lotten, (se gårdagens inlägg) som jag drar ikväll.
Jag sätter en deadline på den till 17.00 – kommentarer efter det får inte vara med i dragningen.

Lite hann jag pyssla igår, liggandes på golvet på mage, hihi, med alla prylarna och papper spridda runt mig. Ni skulle ha sett katternas miner. Tippen som normalt ligger på just den platsen var oerhört störd. Buffade på mig och tittade upp på stolen. Jag föreslog att vi kunde ju byta plats, han ligga på stolen och jag på golvet. Han såg ut att nästan kunna tänka sig att acceptera det erbjudandet men tillslut så valde han att lägga sig vid mina fötter. Skrattar!
Hoppas att alla får en underbart härlig dag och gärna sol. Jag tar gärna en liten promenad på lunchrasten när jag är på kurs och då skulle ju en sol göra det hela mycket trevligare, eller hur?
Tjingeling!

Posted in Okategoriserade

One thought on “Ny dag, nya tag

Kommentera

