Jag måste få pyssla!!!

Jamen nu är det lite jobbigt faktiskt.
Det känns jobbigt menar jag.
Att inte få tiden att sitta/stå ifred och börja pyssla med en lo eller kort.
Mest är jag sugen på att göra en Lo nu för det var så länge sen jag scrappade.
Är det någon som kan tipsa om någon bra utmaning så jag kommer igång? Ja, såklart till efter tre i eftermiddag när kursen är slut. Alldeles straxt ska jag åka iväg igen och med nya friska utvilade krafter ta mig an dagens grupparbete. Jag vet bara att vi ska ha grupparbete och vilka jag ska ha det med, men jag har ingen aning om vad vi ska göra.
Eller jo, lösa uppgifter. Hmm, klurigt.
Jag tycker ju att vi gör det hela dagarna. *Ler.
Fast nu ska vi använda våra förmågor…
Vi ses i eftermiddag!
Kramen

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Jag måste få pyssla!!!

  1. Mina DT tjejer håller på att klura på en bloggutmaning, men den kommer säkert i slutet av månaden. Träffar Jenny (som också bor på Värmdö) på scrapträffen på lördag så då får vi prata lite mer. men det kommer att komma både tävlingar, utlottningar, utmaningar etc 🙂 Grattis till RAK-vinnaren 🙂 Trevlig helg!

    Gilla

Kommentera

