Popup kort

Någon undrade över mina popup kort tidigare och jag har verkligen klurat på att få till en beskrivning. Tiden till det har tyvärr inte funnits riktigt. Alldeles nu så hittade jag denna blogg och där fanns alla möjliga beskrivningar. Vilken tur!
Klicka här.
Och nu blev jag ju sugen på att göra ett popup igen, hmm….
nu ska jag fortsätta att dricka mitt mrgon kaffe innan det är dags att kila iväg till jobbet och förhoppningsvist en något lugnare dag.
Ha en toppen dag!!
Kramar

Posted in Okategoriserade

One thought on “Popup kort

Kommentera

