Kan jag få fresta med

lite nybakta muffins?

Detta är fyra av åtta jättemuffins som är en beställning.
Nedan är baksidan på inbjudningskorten:

Jag har funderat ett tag på att göra något som detta men inte haft anledning. Men som tur var så behövdes inbjudningskort och då kom idén väl till pass. De var jättekul att göra och jag använde PP teknik. Älskar det!!
Idag har vi varit till badhuset. Hur skönt som helst.
Simon ville ta ett sim märke, Baddaren, och vågade sig på att doppa huvet under vatten sex gånger. Ja, det blev en extra för vi tyckte att han fuskade lite, ;P
Sen behöver man göra lite fler saker, men det övar vi på till nästa gång. Förhoppningsvist nästa söndag. Då hoppas jag också att jag ska kunna prova att träna i gymet ett varv också.
Nu ska jag börja med ännu ett beställningskort och sen kanske det blir mera bakande – är lite sugen på lussebullar och pepparkakor, hmmm.
Ha en bra söndag
4 reaktioner på ”Kan jag få fresta med

Kommentera

