Skissar och skapar…

Här kommer ännu ett kort. Gissar att du blev bra förvånad nu vá? ;P
Ja, det har verkligen bara rullat på bra hela tiden med både idéer och inspiration. Underbart!Idag blev det tre kort till av bara farten och ett som ännu är på tork. Återigen så skulle jag bara städa bland pysslet. Kanske ska göra det lite oftare??

Killarna har lov och då får även jag det lite lugnare. Sovmorgon med en hel timme, inga läxor, gympakläder och sovtider att hålla reda på. Så himla skönt!!
I morse fick jag till och med sovmorgon till halv åtta! Tur var väll det för i går kom jag inte hem förrän halv nio. Vi hade öppet hus på jobbet och fick besök av nyblivna föräldrar som ville kika på alternativ till deras små ögonstenar. Jag måste säga att de är väldigt företagsamma och aktiva föräldrar. Den yngsta ögonstenen var en månad och jag kan inte för mitt liv minnas annat än att jag gick omkring i en total dimma av sömnlöshet, blöjor och välling det första halvåret!! Att överhuvudtaget tänka på vilken förskola vi skulle ha kändes oändligt långt borta.
Tur att andra inte har det så.
Ha en trevlig kväll!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Skissar och skapar…

  1. Hallo Babe 🙂 Anna har sån silverspets o alla pappren 🙂 stämplarna kan man alltid få låna av mig 🙂 hihi

    Moffar med kortliften typ NU sen mailar jag dig
    kramis

    Gilla

  2. hauska kortti! kivat värit tässä kortissa! kuulostaa kivalta noi avoimet ovet teil töissä! tääl on harvemmi sellasia! tai ei taida olla ollekkaan!

    Gilla

Kommentera

