Storm

Jamen det är ju full storm ute och det friskar på bra i vindarna! Trots detta så ska prompt Cissi ut i detta regniga helvete. Brr.
Ja, det spelade ingen som helst roll att vi förklarade, hon höll på att både riva stället och jama ihjäl sig. Jamen vi öppnar väl då så får hon se.
Eller hur!
Och nöjt travar hon ut.
Jahapp! (Snopna stod vi där då).

Dagens glädje: Jag fick mitt dekorationspaket från Skapa Hobby. Jisses vad mycket fint. När jag sen dreglat färdigt och skulle vara duktig och lägga in allt på sin plats upptäckte jag att jag verkligen behöver börja scrappa igen.
Grejjerna får ju inte plats!! Det var precis tvärfullt!!
Jag får börja med att gå igenom foton och skisser…
Tyvärr så orkar jag inte scrappa just nu eftersom jag drabbats av en mycket otrevlig förkylning. Hoppas jag. Så det inte är influensan, även om den har vissa likheter. Återstår att se…

Ännu ett kort som jag gjorde tidigare i veckan.
Ha det gott!!
Kramar

3 reaktioner på ”Storm

Kommentera

