Helt galet

Lite bus igen, men fortsätt en liten stund till så får du se…

Vaknade före tre i morse och var super pigg!
Snurra,vrida, vända och snurra lite till.
Näe, det gick ju inte att somna om.
Jaha, jamen ligger väll och funderar på lite kort och pyssel då, det brukar ha samma effekt som att räkna får eller nåt. Ehh, NOT, som Sussilull brukar säga. Hände ingenting. Jaja, jag lyckades ligga kvar till fem och sen gjorde jag Tommy sällskap upp.

Tvättmaskinen är igång, alldeles strax klar. Gårdagens tvätt ligger hopvikt här i korgen, klar.

Jag tippar starkt på att denna dag blir väldigt lång med tanke på att jag ska på Hjärt o lung räddningskurs efter jobbet, vid fem. Det var också därför som jag så duktigt gick och lade mig tidigare i går. Himlar med ögonen, vad gör man??

Här kommer den: *Ler

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Helt galet

  1. hieno kortti! kiva tollanen kaks värinen hieno idea! voi sinua kun olet heränny noin aikaisin;) mut sillo kerkee saamaan paljon aikaan!
    meilläkin on jo 1 pesukoneellinen valmis!

    Gilla

  2. hieno kortti! kiva tollanen kaks värinen hieno idea! voi sinua kun olet heränny noin aikaisin;) mut sillo kerkee saamaan paljon aikaan!
    meilläkin on jo 1 pesukoneellinen valmis!

    Gilla

Kommentera

