Kom, nu är det utdelning

av Award:

Laila för att du är min bäste vän, min storasyster.

CreaMaria För att du är en fantastisk person!

Miapuh Trots sjukdom och smärta är du så otroligt generös.

Stämpelboden Underbara är ni människor som sprider mysiga stämplar och ideer.

Ninni För att du behöver all uppmuntran du kan få i dina dippar.

Mita Jag önskar dig en styrka bortom allt att du ska klara dina mödor!

Myy ja Vilionkka Ihanat kortit ja aina kivasti kommentoi minulla. Kiitos!
Ha det gott!
Kram
Posted in Okategoriserade

11 thoughts on “Kom, nu är det utdelning

  1. …. kikar upp från vitlöks-dippen….
    TACK! Det är sant, jag behöver all uppumuntran jag kan få… ibland! De andra dagarna behöver jag mest tvångströja hehehe!

    Och SHIT vad duktig du är, och ambitös dessutom. Kram kram!

    Gilla

  2. tack fina vän som med ordet funnits där så mycket bl a i vårt brev-ping-pong med snigelposten för många år sedan o nu…

    Kiitos

    Gilla

  3. tack fina vän som med ordet funnits där så mycket bl a i vårt brev-ping-pong med snigelposten för många år sedan o nu…

    Kiitos

    Gilla

  4. jamen hej sollan… 😀 så kul att du var på bloggvisit hos oss i boden.. 😀

    Japp fluffet eller ja Puffy som det heter kan du köpa hos oss i massor av olika färger!

    😀 Jag tror att det kom in ett lass med vit härom dagen, å det brukar gå åt fort, så skynda dig att ring: 0322-19595…

    kraaaaaam Yoli
    http://www.stampelbodens.blogg.se

    å tack för de fina orden i inlägget här… Värmer så gott ska du veta!! 😀

    Gilla

  5. jamen hej sollan… 😀 så kul att du var på bloggvisit hos oss i boden.. 😀

    Japp fluffet eller ja Puffy som det heter kan du köpa hos oss i massor av olika färger!

    😀 Jag tror att det kom in ett lass med vit härom dagen, å det brukar gå åt fort, så skynda dig att ring: 0322-19595…

    kraaaaaam Yoli
    http://www.stampelbodens.blogg.se

    å tack för de fina orden i inlägget här… Värmer så gott ska du veta!! 😀

    Gilla

Kommentera

