En ny

liten pojke har fötts alldeles ikväll. Återkommer om detaljer för jag vet inte mer om min lilla systerson. Såå glad!!

149

 

Lite skapat har jag också gjort: Nedan en ram som jag altrat till förskolebilden på mina andra syskonbarn:

ram-bla1

Jag har först målat hela ramen med ljusblå acrylfärg. Sen har jag stämplat med olika stämplar med brun stämpelfärg. När det torkat har jag haft på Stickles glitterlim här och var så det blir lite relief känsla. På det hela taget ett snabbt pyssel som jag dessutom blev väldigt nöjd med.

Nu är det dags att sova lite.

Gonatt

Posted in Okategoriserade

One thought on “En ny

Kommentera

