Den andra månaden i detta år.

Fort går det och mycket har hänt också. Tyvärr inte mycket som är intressant att skriva om här och det är därför det varit rätt tyst här. Tyvärr har inspirationen flugit sin kos och har interiktigt velat komma tillbaka igen. Vi får väll se hur det blir med det. Tills jag får tag i den och kan fånga den igen, så skulle jag gärna vilja ha lite tips av er (om nu någon fortfarande ens ids komma hit och läsa).

Tips på inspiration eller sätt att fånga den på?

Ha en trevlig fortsatt söndag.

Kram

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Den andra månaden i detta år.

  1. Jag får nog hålla med Sari..
    Annars kan jag rekomendera att leta efter en utmaning som verkligen talar till dig.. Annars så kan du alltid försöka dig på att ta kameran och ge dig ut i naturen och där kan jag lova dig att det finns insperation i alla de former. Men insperationen kommer tillbaka det kanske tar ett tag men den kommer.

    Mvh Anna

    Gilla

  2. Åhh..det är jobbigt när man hamnar i en svacka… Jag brukar ta en rejäl städning i pysselrummet då… Har hänt att jag tvingat mig själv att göra nåt efter nån skiss, eller utmaning… även om man bara skyfflar papper fram o tillbaka i början… Eller bara ta det lugnt & vänta… suget kommer ju o komma tillbax!

    Gilla

Kommentera

