”Sneak Peak”

lo4

”Be yourself”

Resten kommer upp i morgon…

Det finns en liiiten chans att det kan ha lossnat nu. Jag vill inte kalla det för ”scrapblock”. Nej, tyvärr är nog detta mer total apati för allt utom att shoppa… men som sagt, det kanske kan börja komma tillbaka igen. Inspirationen.

Allldeles nyss testade jag krympplast. Jag stämplade och målade, stansade ut den i en tag punch för motivet var på tok för detaljerat för att ens tänka på att klippa ut. Beväpnad med maken inom räckhåll – ifall det skull börja brinna eller nåt samt makens värmepistol gick jag löst på den stora tagen. ASG! Den bidde ju ”tå yttepyttig” att vi båda stod med säkert rätt fånig uppsyn när det hela var klart. 😀  Ja,ja, du ska få se den (i morgon)även om den blev en smula kladdig och lite skev. Jag är ändå nöjd för att ha fått till det såpass bra efter bara första försöket, hihi.

Har du testat krympplast nångång? Berätta gärna vad du har gjort och visa mer än gärna. Vad målar du motivet med om du stämplat?

Jag har bara väldigt små ark men jag skulle behöva få tag i lite större i tex A4 storlek så jag kan skriva ut från datorn. Fick ju en hel hög med ideér nu serru! ;D

Kramen

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “”Sneak Peak”

  1. va roligt att det börjar lossna ! Jag hade flera månaders apati… men det kommer tillbax..bara man inte tvingar sig… Krynp plast..näe, det har jag aldrig provat… nu vart jag nyfiken…du få visa resultatet! Din lilla sneak peak…den ser ljuvlig ut!

    Gilla

Kommentera

