Nu så…

kommer det jag visade lite av i går….

s2

s1

Riktigt roligt att scrappa igen är det. 😀

Nackdelen med att vara hemma när det är solsken är att ja, allt som jag inte vill se syns så bra. Så i dag har jag städat undan här i pysselrummet/biblioteket. Ja, jag tog det lugnt med ryggen men liite kan jag göra trots allt och det ÄR bra att röra på sig också. *Nickar*Passade på att möblera om lite också bland mina ”apparater” så de funkar bättre att använda. Jag vill ju gärna ha allt lätt tillgängligt såsom symaskin: det ska  bara behövas sätta i en kontakt för att använda. Det värsta jag vet är att behöva plocka fram, lyfta då den är tung och trä i och grejja. Nejnejnej! *skakar på huvet.* Nu står den så fint bredvid Silhouetten som är lika lätt den att bara börja använda.

Myyys!

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Nu så…

Kommentera

