Måndag

Fy sjutton vad jag är trött på detta råkalla väder. Det är ju riktigt otrevligt kallt ute. För att gnälla ytterligare så har jag även haft jordens elakaste huvudvärk precis hela dagen. Lyckligtvist så kom jag hem lite tidigare och kunde lägga mig ett slag. Det hjälpte! Njuter nu av en varm kopp kaffe som gör det sista för att jag ska tina upp.
När jag kom hem såg jag att vår hyesvärd bytt vår trasiga brevlåda. Den nya var riktigt snygg, grön i plåt med namnet lite elegant. Blev riktigt glad att de ordnade det så fort! Något annat jag blev riktigt glad åt är denna stämpel som jag fann i lådan:gris20som20ballong
Köpte den av miaPuh och jag är såå glad att jag äntligen är ägarinna till just den. 😀
Ha en bra kväll.
Kramen

Posted in Okategoriserade

One thought on “Måndag

Kommentera

