Det börjar vända

Jag har ju varit väldigt off här och det har jag varit på alla plan. Jag har helt enkelt inte varit på topp och sen vad det beror på vet jag inte. Blev yr som attans på torsdag em så jag fick till och med gå hem tidigare från jobbet. Inte kul! Men med tanke på att resten av familjen varit dåliga hela sportlovet så är det ju inte konstigt även om jag skulle nästan hellre vilja att nåt bröt ut ordentligt än detta halvmesande. Nu börjar det vända i allafall. Skönt!

Vi var ut en promenad i dag och det var riktigt skönt i solendet vill säga den lilla stund solen nu ville skina. Strax efter att vi kom ut så mulnade det på och började snöa och lagom till vi kom in igen så kom solen fram igen. Suck! 😉

Jaja, nu ska jag se om jag kanske ska skapa ett julkort till JHÅ. Har ju satt att jag ska skapa ett kort i veckan (tror jag)och jag hade sån fart sist att jag körde ihop nio på ett litet kick. Men nu är vi på god väg mot vecka tio så nu är det bäst att sätta fart.

Ha det gott!

Kram

Posted in Okategoriserade

Kommentera

