Utmanings dax!

Jag var och handlade i lördags och hittade så söta gardinkappor till köket samt tillhörande löpare. Dessa gjorde mig på så gott humör att jag bestämde mig för att använda dem till en utmaning.

Inspireras av dem på vilket sätt du vill, gör ett kort, Lo eller något annat kul som bara du kommer på.

När du är klar så skriver du in en länk till din bild genom en kommentar till just detta inlägg. Senast 23.59 fredagen den 6 mars ska ditt bidrag finnas här. Nästa lördag den 7 mars drar jag en vinnare som får en hemlig vinst. Så sätt i gång och skapa nu!

Eeh…vill du SE fotona på gardinen och löparen också menar du?

Jaja, okej, då:

 1

Närbild på kappan
Närbild på kappan
Del av löpare
Del av löpare
Posted in Okategoriserade

One thought on “Utmanings dax!

Kommentera

