Utmanad

I morse kom då en snickare hit och började riva ut allt i vår dusch. När jag kom hem stod en enorm bygg avfalls säck vid vår brevlåda och när jag kikade i den såg det oroväckande mycket ut. Har de gjort hål ända ut?? Självklart försökte vi se hur det sg ut men de hade tejpat för dörren och det surrade fint från en fläkt därinne så näe, ingen rapport just i nu läget. Till i morgon bjöd jag in oss på middag och dusch/bad hos svärmor som ärligt blev jätteglad! 🙂

 Jag blev utmanad av Nina i helgen och jag i min tur utmanar  Annie, Barbara, Tussemaja, Soffan och Tares.

Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Solveig
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stol
3. Flicknamn: Sara
4. Pojknamn: Stefan
5. Yrke: Sotare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Shorts
8. Mat: Spagetti
9. Sak i badrummet: Sax
10. Plats/stad: Sandhamn
11. En orsak att vara sen: Snöstorm
12. Något man skriker: STOPP!
13. Film: Stekta gröna tomater
14. Något man dricker: Saft 
15. Band: Saxon
16. Djur: Skunk
17. Gatunamn: Skånegatan
18. Bil: Subaru
19. Sång: Sol, vind och vatten (Ted Gärdestad)
20. Känd person: Sokrates
En reaktion på ”Utmanad

Kommentera

