Innehållsrik söndag

som egentligen började redan vid sju med tvättstugan. Vi tvättar bara och sen hänger vi upp och torkar hemma så det tar bara en timme vilket ju är himla skönt. Frukost vid åtta. Sen hängde jag tvätt medans Tommy åkte och handlade. Därefter åkte vi till badhuset. Jag körde 45 min på gymmet, 30 minuter på löpbandet där takten var rätt ordentlig. Kände att jag ville testa gränsen och därför testade jag att springa lite också. Det är verkligen något jag aldrig gillat mer än i ytterst korta distanser, som att springa i kapp bussen tex, haha. Kan väll säga att jag inte tyckte det var ett dugg roligare nu. Sen körde jag lite rygg och arm så det blir lite jämnvikt. Tyvärr vill inte min rygg att jag simmar än så jag är på plask avdelningen och busar med barnen – lika jobbigt det 😉

Lunch och sen tog vi lite fika och kikade på en Disney film med grabbarna. Myyys! Kan tipsa att vindruvor är så gott att smaska på i stället för godis.

Städa är ju ett nödvändigt ont så det roade vi oss med efter filmen. Att orka damma överallt på en helg kan bli lite jobbigt om man som vi gärna vill använda helgen till annat också. Därför tar vi ett eller två rum per helg och det blir inte fullt så betungande. I dag var det killarnas rum som behövde grundligare rengöring. Skönt att ha det gjort!

Nu är vi redo för veckan med allt vad det innebär med gympapåsar och annat spännande.

Jag ska fortsätta laminera om mina stämplar men lamineringsplasten tog ju slut i går kväll – elände! Tommy passade på att köpa ett 100 pack idag s nu ska det väll räcka ett tag…

Ha et gott!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Innehållsrik söndag

  1. Jag har också motionerat idag! 😉 Jag har skurat skåpluckor i köket, det var jobbigt vill jag lova! Försökte intala mig att jag brände kalorier.
    Kul att du kikade in hos mig!

    Gilla

Kommentera

