Shoppat

I lördags var jag in till Skapa Hobby och då passade jag på. Först denna månads dekorationspaket som Maria plockat iordning åt mig:

21

Sen är det 50% på QK dies så då passade jag på att fynda dessa:

11

Även en del nya stämplar blev det också, men de visar jag upp lite senare när jag monterat dem.

Är våren här nu? Ett underbart solsken ute och många plus grader. Jag är hemma för vård av ryggskott som omväxling och hade egentligen inga som helst planer på att sätta mig ute oavsett för att inte riskera att bli sämre på grund av kalldrag på ryggen. Just nu är det ändå omöjligt att gå ut om jag inte vill klättra ut genom fönstret då de precis har lagt på betong  på trappan och det vill jag ogärna kliva ner i. 😉  Jag är imponerad av deras arbetstakt! Skulle inte bli ett dugg förvånad om den blev klar denna veckan.

Posted in Okategoriserade

One thought on “Shoppat

  1. Himlars vad du har shoppat!! 🙂
    Fina grejjer. Synd att du ska bort i påsk annars kanske jag hade fått se dom i verkligheten och klappat lite på dom….*hihi*
    Ha en skön vecka!

    Gilla

Kommentera

