Stämplar och lite nytt skapat

Forma Hantverk köpt på Skapa hobby

Forma Hantverk köpt på Skapa Hobby

I lördags visade Eva mig ett omslag till post it som hon gjort och som vara bara sååå fin! Jag blev så inspirerad att testa själv och använde mig av de två stämplarna som du ser ovanför. Så här blev min variant:

Post it omslag.

Insidan dekorerade jag inte denna gången men jag har lite planer på hur det kan se ut nästa gång. Insidan

Kramen

Posted in Okategoriserade

One thought on “Stämplar och lite nytt skapat

Kommentera

