Full fart…

Tillbaka på jobbet igen i torsdags. Hann inte mer än innanför dörren så var det full rusch! Kändes som om alla ville prata med mig samtidigt och när det lagts sig kom varor, miljö och hälso kontrollanten, maten, disken och vips så var jag hemma igen och undrade vad som hänt! Jösses!
Dagen idag var inte fullt lika intensiv men jag var hemma lika snabbt kändes det som. Härligt i detta underbara vårväder så vi svängde förbi vårt lokala bageri och köpte goa bullar, kokade kaffe och blandade till saft och satte oss utanför och njöt en stund. Mmmm!

I morgon bär det iväg till syfestivalen. DET ska bli riktigt kul!

Gonatt!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Full fart…

  1. låter underbart! Visst har vi härligt väder!! =) Jag ska till syfestivalen oxå idag…kanske ses vi…jag är blondinen som rullar fram…*S*

    Gilla

Kommentera

