Syfestivalen

Det var kanonkul! Det varförsta gången jag besökte mässan i Kista och det var en mycket positiv upplevelse. Väldigt luftigt, gott om plats och det fanns ställen här och var att sätta sig en stund och vila på också om man så ville. Vi hade lite tur också när vi skulle äta lunch så det fanns hur mycket platser som helst och knappt nån kö.
Sen är det ju så underbart att gå runt att se på allt , träffa människor, få inspiration, prata, skratta osv.
På frågan om jag har shoppat svarar jag bara: JA!

När jag kom hem så var det fortfarande underbart solsken och 15,5 grader ute. Vi invigde våren med att grilla korv och mysa i solen.

I morgon bär det av till vidare äventyr uppe i Rimbo denna gången. Men nu ska jag pyssla lite.

Kramen

2 reaktioner på ”Syfestivalen

  1. Tja =) låter som ni haft jätteskoj =)
    vad inhandlades?
    jag banga mässan denna gång med, riktar in mig på hösten hihi
    kram

    Gilla

Kommentera

