Mitt mastodont projekt…

…är äntligen klart!
Detta är en tolkning av mina barns underbara fantasi som jag ”hällt ut” på en Lo.
De är såklart där, i detta sago land. Kan du se dem? 😉

img_61412

Jag har blandat stämplar från Magnolia, hÄnglar och Stämpelboden. Drakarna vet jag inte vem som är tillverkare till men om du vet så säg gärna till mig så jag kan uppge det också. Utöver så har jag ritat en hel del själv. Pennorna jag har använt är Promarker och en svart Roller Tip Pen.
Nedan finns lite närbilder som du kan klicka på för att se bättre:

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “Mitt mastodont projekt…

  1. Oj oj oj vilket hästjobb du lagt ner! Verkligen fint. Du skulle kanske ge dej in på canvastavlor för denna Lo är ju lite synd att sätta in i ett album kan jag tycka…..

    Gilla

Kommentera

