Nära nu

I morse vägde jag mig och hade inga större förhoppningar om något positivt resultat på vågen. Med tanke på att det varit påskhelg med mat och godis och trots att jag medvetet tagit små portioner och slutat äta innan jag blivit riktigt mätt, fyllt på med frukt och vatten så förväntade jag mig inte riktigt detta resultat.
Glatt överraskad hade jag gått ner sammanlagt 4,6 kg.
WOOOHOOOO! Dansar runt i yster dans. Nu är det endast ynka 0,4 kg kvar till mitt första delmål. Skuttar runt av glädje igen.

Anton påpekade att det var för allt promenerande som vi höll på med på Gotland och det hade han ju helt rätt i. Glömde helt bort den lilla detaljen.

Kommentera

