FlowerSoft

När jag var på Syfestivalen fick jag ett litet smakprov på FlowerSoft och det slutade med att jag köpte två olika att testa med lite mer. Måste erkänna att det var himla kul och här har jag provat att limma på murgrönan på denna stämpel från Stämpelboden – även den köpt på Syfestivalen. FlowerSoft färgen på denna heter Shamrock Green.

Posted in Okategoriserade

One thought on “FlowerSoft

  1. JAAA!!! En till flowersoftnörd!! *asg*
    Visst är det kul? Jag köpte ett kit med de nya färgerna men saknar de enfärgade. Tänkte ta mej till papprika och köpa bla grönt för det lyfter ju så.
    Ha en bra dag och glöm inte stavarna! 😉

    Gilla

Kommentera

