Förändringar

Hos oss händer det något nytt hela tiden. Nyss var det renoveringar av yttertrapp och dusch. I fredags köpte vi duschdraperi och hängde upp. Åh, det blev sååå himla fint och det är ett rent nöje att duscha därinne. Hihi.
 Idag var vi iväg till IKEA för att köpa skåp och luckor till köket. Just nu i skrivande stund ser vårat kök ut som ett slagfält och mitt i den röran står Tommy och monterar lådor för glatta livet. Vad jag gör? Jo, jag är ett stort moraliskt stöd och kommer med pepptalk när så behövs. 😀
Det ska bli underbart att få ytterligare tre 60 skåp i köket och verkligen få plats med allt. Som vanligt när vi gör om så blir det ringar på vattnet och plötsligt fann jag mig med en jättebyrå till mitt pyssel. Vill du veta vad det roligaste är? Jag har massor med plats över!
Underbart!

Något annat som är underbart är alla roligheter som avlöser varann som på ett pärlhalsband. På torsdag är det dags att packa för nästa: Smokie kryssning!
Det är mycket nu… 😉

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Förändringar

Kommentera

