Skapat lite nytt

I nya numret av Ett Trykk fanns en så snygg skiss som jag var tvungen att använda och här är min tolkning:

IMG_6481

Jag har använt ett vanligt spelkort som jag lagt på Youdo glitter sammet på spader motiven. Kronan är utstansad ur spill papper (i Lailas Cuttlebug) och sen har jag lagt på guld stickles.

IMG_6482

Dekorationen ovanför blommorna satt på en prislapp från en mycket välkänd herrekipering. Återigen lite miljötänk och återvinning. 😉

Nu ska jag fixa student plakatet….

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Skapat lite nytt

  1. Vilket underbart kort. Älskar alla häftiga detaljer och att du använt ett spelkort… 😀 Snyygt!!

    Kraaaaam

    Gilla

Kommentera

