Jul hela året (JHÅ)

Ja, jag vet att det är ett halvt år kvar till jul men jag är ju med i JHÅ och där har jag då sagt att jag ska göra ett kort i veckan. Tyvärr så har jag missat en yttepytte liten detalj: Att ladda upp korten där, så officiellt är jag efter men inofficiellt är jag bara liite efter. (Sådär en 5 veckor, eh, kort alltså).
För att bringa reda i oredan så tänkte jag här lägga upp alla mina kort som hör till JHÅ. Fast nu kommer jag inte hinna lägga upp ALLA kort men då lägger jag upp resten vid senare tillfälle.

NU kör vi: Här är de elva första veckornas kort:

09j2

 09j3

09j4

09j5

09j6

Här var en svit med liknande kort. De små lussekatterna har jag gjort själv och de var såå lätta och kul att göra. =)

Toarulle kort blev nästa passion – hur kul och lätt (igen) som helst att göra och för att inte tala om lite återvinning, =)

09j1

Kortet nedan gjorde jag två nästan likadana, men jag lägger bara upp ett av dem.
Snögubbe kort x2. Notera den ursöta lilla pingvinen – en gåva från Mia Puh. (TACK!)

09j7-1

skanna0009

Här är ännu en dekoration som jag fått: Den nästan genomskinliga snöflingan på kortet ovan, fick jag av Mia.

 skanna0003

skanna0008

 

Det var allt för denna gången. Ha det gott!

Posted in Okategoriserade

7 thoughts on “Jul hela året (JHÅ)

  1. Just det ja! Jag har nog helt lagt av mig vad gäller JHÅ, tyvärr. Sådant där toarullekort måste jag testa nästa gång. Vilket påminde mig om att jag ju har en beställning på dopkort till tvillingar!
    Fortsätt jobba med julkorten!

    Gilla

  2. Shuuuuuuluuuuu!!
    Himlars vad du hinner!!
    Själv har jag inte gjort ett enda julkort sen i mars tror jag. Jag hänger på slutspurten 😉
    Ha en bra vecka!
    Kramkalas!

    Gilla

Kommentera

