Award

HS

Jag fick en award av Nina och Sussilull för några dagar sedan. Denna award ska man ge till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapandet! Man ska även skriva 10 saker ärligt om sig själv.

1. Jag älskar att scrappa och göra kort.
2. Deckare är min passion både i bok, film och tv-serie version.
3. Det värsta jag vet är egoistiska människor som bara ser till sitt eget bästa och fullständigt struntar i andra.
4. Jag kan bli tok arg på mina barn samtidigt som jag aldrig skulle kunna göra något för att skada dem.
5. Jag är pennoman – jag kan ha precis huur många som helst.
6. Hav och sjö är väldigt viktigt för mig.
7.Ytliga människor göre sig icke besvär i min närvaro, det ska vara ”på riktigt”, annars kan det vara. 
8. Jag älskar välgjorda tecknade filmer.
9. Jag har ett otroligt stort behov av att vara ensam.
10. Jag är väldigt glad över att ha så många härliga och underbara vänner.

Nu skickar jag vidare denna awarden till Laila och Creamaria.

Posted in Okategoriserade

One thought on “Award

  1. Vilka fina julkort,och vilka jättesöta små lussekatter.
    Ja det är nog dax att ta fram alla julstämplarna nu,o kanske lite julmusik …annars är det svårt att komma i stämning
    Trevlig midsommar o god jul
    Puck/stämpelboden

    Gilla

Kommentera

