Jag vann!

Månadsutmaningen i Maj på Svensk Scrapbooking med denna Lo: 

Fantasy

Jag kan lugnt säga att jag blev tok glad!!

Vinsten kom från Creativica och här ser du bilder på det härliga paketet som jag fick i måndags: IMG_6627

IMG_6626

IMG_6625

Ha det bäst!

Posted in Okategoriserade

One thought on “Jag vann!

  1. Jag grattar till vinsten och tycker om jag får säja det att det vore konstigt om du inte vunnit med den LO:n den är helt fantastisk. Gillar den jätte mycket.
    Grattis igen..

    Mvh Anna

    Gilla

Kommentera

