Invigning av nya stämplar

I lördags hade jag Nina och Sussilull på besök och vi hade en jätte mysig dag med mycket pyssel, prat och många skratt.
Tack tjejjer, ni är för goa! 😉

Jag passade på att inviga mina nya stämplar från Stämpelbodens senaste kit och här ser du resultatet:

IMG_6664

Insidan med den roligaste stämpeln på länge:

IMG_6666

Nedan är det Stämpelbodens söta ”Bokmal” som sitter och läser och till den har jag Grattis stämpel från Inkido.

IMG_6662

Nedan är några småkort som jag blev inspirerad av Nina att göra. Perfekta att lägga i buketten!
”Kärlek…” samt ”Grattis” är från Stämpelbodens senaste kit och klockan som syns i ena hörnet är en Clearstamp från Maya Road.
(Jag vet inte varför men jag bara älskar alla slags klockstämplar…)

IMG_6667

Här är samma tre som ovan men nu har jag vänt på en av dem för att visa hur jag gjort på baksidan med lite swirl stämplar.
Detta är ett perfekt göra med spill papper som vi säkert alla har ett överflöd av… ;P

IMG_6668

Nu fläktar det så härligt så det är helt underbart att sitta och pyssla lite i kvällningen fram till Morden i Midsomer.

Ha en trevlig kväll!

Kramen

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Invigning av nya stämplar

  1. Ohhh….lyllo dej som har semester 😉
    Tack själv för en underbar dag med god mat och trevligt sällskap. Vi måste snart göra om det.
    Ska ta mej till Nacka strand också på semestern. En dag kvar nu……

    Gilla

Kommentera

