En Lo

På Magdas Forum fanns en rolig lift utmaning som jag bara var tvungen att delta i och här blev mitt resultat:

IMG_6710

Jag klippte ut en cirkel av rött wellpapp som jag sen målade i vitt och sen satte garn i så det blev till en livboj.

Lite detaljbilder:

IMG_6713

På nedre delen av livbojen limmade jag fast sjöstjärnor, snäckor och en krabba. Alla är stämplar som jag målat, klippt ut och sen 3D lackat för att få mer liv i dem. Jag har även lindat två olika sorters garn runt livbojen.

 IMG_6712

Jag har även limmat fast riktiga små snäckor lite här och var.

IMG_6714

Nu ska jag städa undan katastrofen som jag orsakade medan jag gjorde denna Lo.  Är det någon annan som far runt som självaste Taz när ni skapar?
🙂

Posted in Okategoriserade

7 thoughts on “En Lo

  1. Ååå, så fin! Och vilket jobb! Nu vill jag ju inte sitta på jobbet, nu vill jag ju gå hem och pyssla! Varför gör du såhär mot mig, Sollan?? ;o)

    Gilla

  2. Så härlig LO..
    Ser alltid ut som ett katastrof *S* område efter att jag har scrappat även om jag försöker att hålla undan efter mig. Det är bara att innse att jag arbetar bäst när det är kaos runt mig.. ”suck”

    Mvh Anna

    Gilla

Kommentera

