Fredag

Dagarna rullar på när man har semester.
I onsdags åkte killarna och jag till stan i ett ärende och promenerade sen på Hornsgatan. Det finn ju så mysiga butiker att slinka in i och vi hittade lite allt möjligt roligt. När vi blev hungriga ville killarna äta på Pizzeria och sagt och gjort. Myys!
Vi passade sen på att kika in hos Scrapparazzi där jag fick en trevlig pratstund med Zornitza och fångade två fjärilar som jag ”behöver” i min samling.
Ja, jag tror att det är så: Jag samlar på stämplar. 
Känns liite jobbigt att inse att det kan faktiskt vara så…måste fundera lite till på detta…hmm…

Alldeles strax ska jag packa färdigt killarnas kläder, för de ska åka till Kortids i eftermiddag men först ska jag lägga upp en bild på en tändsticksask jag gjorde för ett tag sen:

IMG_6716

Här syns den sista av Inkidos fjärilar som jag är på väg att fånga. 😉

Ha det gott!

3 reaktioner på ”Fredag

  1. På sätt och vis är det ju skönt att höra att fler samlar och inte bara jag… Fast det var ju inte det som var meningen att man skulle bli ju. :-\

    Tändsticksasken är jätte vacker. Inkidofjärilarna är bara såååå fina!

    Gilla

Kommentera

