Lördag

Denna dag har präglats av städning och åter städning.
Redan klockan 8 ringde klockan och direkt efter en snabb frukost satte vi igång. Barnens rum tog vi först för den tar alltid längst tid, så också i dag. Meen, nu är det så rent och fint i vartenda hörn och det doftar underbart. Köket är inte mycket kvar i heller, kanske att vi gör klart det redan i kväll. Resten får vi ta i morgon.

Ett kort gjorde jag trots löfte om att inte pyssla alls innan stämplarna var klara. Oops, så det kan gå. Men med tre ark uppstämplade och inplastade stämpleförvaringar per gång gör att det tar liite längre tid än jag räknat med. Nu har jag inte haft tid på två dar, men i morgon ska jag köra på igen, efter städningen.

Här är kortet då, om du är nyfiken. 😉

IMG_6693

Nä, nu ska jag ta tag i det sista i köket. Ha en trevlig kväll! 🙂

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “Lördag

Kommentera

