Kanelbullensdag

IMG_6928

Det är himlans gott med kanelbullar och är det då nån som dessutom ärat en dag för dem så är det ju bara att sätta igng och baka. 🙂 Simon och Anton har bakat ut dessa och det är så kul att se dem ”In action” .

Jag har en förkärlek för böcker. Har alltid haft och ju äldre och slitnare desto bättre. De är så vackra och har så mycket att berätta. De flesta böckerna läser jag ju men när jag öppnade denna och skulle läsa så fanns överhuvudtaget ingen logisk följd alls. Det var som lösa meningar samlade i en och samma bok precis som titeln säger: ”Samlade skrifter”. Men av vad?? Jag kunde inte få ihop nånting värde av det skrivna innehållet, men bladen är som pergament, gulnat och helt perfekt att ha till dekorationer på kort och Lo. Och jag bara blev förälskad i denna lilla bok, så den ligger framme på mitt arbetsbord och gör mig sällskap när jag pysslar. 🙂

IMG_6927

Nu ska vi fika lite bullar. 😀

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Kanelbullensdag

  1. mums va gott! Jag fick ingen kanelbulle för vi grävde hål i vattenröret och fick invänta rörmokare…

    Gilla

Kommentera

