Lucia popup

Framsidan: Spegel flingor samt filtflinga. Stämpeln i bakgrunden är Stämpelboden, ängel har jag hittat i mina gömmor.

Luciatåget: Vanligtvist brukar jag inte rita munnar och näsor på Magnoliorna men nu kändes det som en naturlighet att öppna munnen för att framföra ”Natten går tunga fjääät… Sångtexten finns även framför luciatåget. Jag har skrivit ut första versen och sen stansat ut den med en Spellbinder die. Ena Magnolian fick en lucia krona på huvet, utstansat med QK, likaså är pepparkakorna runt omkring.

Nedan ser du hur jag har fäst själva popupen. Här ser du även resten av kortet och pepparkakorna. Swirlarna har jag stämplat runt om för att få mer liv.

 

Ha det gott!

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “Lucia popup

Kommentera

