Se det snöar, ja, se det snöar, det var väll roligt?! Hurra!! :)

Det snöar som bara den här utanför och när jag bet i frukost mackan tänkte jag att jag kanske skulle ta ett varv med med snöskoveln under dagen. Insåg sen att det är ingen idé, utan jag överlåter det hela till Snöslungan och Tommy i morgon. 🙂 I stället satte jag in en gammal julbekant, Bing Crosby i CD spelaren och tog en kopp kaffe till.
Jag kan inte annat än hålla med Mariana, som jag träffade senast i går: ”Det är mysigt när det snöar när man är inne”. Fast liite mysigt är det när man är välklädd och ute också.
I torsdags tex: Vi hade knappt hunnit svälja det sista av pannkakan förrän vi tog på oss varma kläder och sprang bort till pulkabacken, killarna och jag. Åååååhh, så kul det är att åka pulka!!
Sen var det även mysigt att komma in och ta en varm kopp glögg och hasa runt i mammas stickade raggsockor. MYYS!

Lite annat mys är väll alla julkort och här kommer det tredje popup kortet som jag gjort:

 Texten på denna är ”Nu är det juligen” och även denna gången har Spellbinder och QK fått samsas i Buggen. (Vad jag gillar min födelsedagspresent!!) 🙂
Stämplarna är från Stämpelboden denna gång.

Hoppas alla får en toppen mysig fjärde advent.
Kram på er!! 🙂

Posted in Okategoriserade

7 thoughts on “Se det snöar, ja, se det snöar, det var väll roligt?! Hurra!! :)

  1. Hei! Takk for hyggelig besøk og kommentar i min blogg! For noen flotte pop-upkort du har laget! Litt av et arbeide. Flott med stjerna på forsiden her også.
    Ha en riktig god jul!
    klem fra Mette

    Gilla

  2. Det var länge sedan jag var i pulkabacken och du får det att verka riktigt trevligt!

    Superfina kort (som alltid)!

    Hoppas du har en underbar fjärde advent!

    Kram fia

    Gilla

Kommentera

