Spillbitar?

 Har du som jag spillbitar över som egentligen inte passar nånstans? Dom är för små, fel färg osv? Här har jag gjort ett kort där jag har använt mig av just spillbitar på ett lite annorlunda sätt:

Först en detaljbild på lite sömmar och bling:

Spill kan man ju ha även av dekorationer, alfabeten mm och flera har tipsat om att kombinera olika alfabeten till ord där det fattas bokstäver. Nu kunde jag använda samma alfabete till mitt ”hej”.

Kortet i sin helhet:

Ha en trevlig kväll!

Sollan

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Spillbitar?

Kommentera

