Flätat lite

Jag fortsätter med mitt spillbitstema. 🙂 Här har jag tagit de små remsorna som ofta blir över men som sällan används till något och flätat ihop dem. De olika mönstrade papperen gör att jag fick ett spännande motivpapper att använda som det är.

Jag brukar förvara mina allra minsta spillbitar i en egen låda och lite då och då sorterar jag dem i färger som kan passa ihop. Som på detta kort så kunde jag kombinera ihop ett alldagligt papper med ett mer intressant. Jag har sedan fäst det på en matta av lite ljusare papper som även det är ett spillpapper.
Ännu ett mycket enkelt kort.

😉

Posted in Okategoriserade

Kommentera

