Tavla

Rubinbröllopspresent i form av en handgjord tavla.  

Jag har använt stämplar från Inkido, Vildastamps/Stämpelboden, Prima stamps samt foamstamps.

Röda blingstenar har fått representera rubiner.

Röd wire lite inlindat ihop med rosen samt guldtråd som jag lindat diagonalt runt hjärtat. Till Initialerna och siffrorna har jag använt foamstamps som jag sen embossat med guld. Lite vattendroppar på rosenbladen.

Textstämplar som jag har gjort etiketter av och fäst, samt massor med stämplar både här och där.

På fjärilens vingar är det först målat med lime, sen blingat med stickles. När detta torkat la jag på ett lager med 3D lack och innan lacken torkat så la jag i lite pärlor i guld och rött här och var på vingarna.

Ha det gott! 😀

 

Posted in Okategoriserade

5 thoughts on “Tavla

  1. Och den skulle du inte ha mer betalt för????
    Så mycket jobb som du uppenbarligen har lagt ner…..
    Den är jättefin så ta nu ordentligt med betalt nu…..

    Gilla

Kommentera

